wtorek, 4 czerwca 2013

Liebster Award

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.  Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów, informujesz ich o tym i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował!"

Witam wszystkich! 


Właśnie otrzymałam nominację do Liebster Award z czego strasznie się cieszę, dopiero zaczynam, a już udało mi się zyskać coś takiego! Bardzo dziękuje za tą nominację Infernie ! :*



1. Kto jest twoim ulubionym aktorem/aktorką ?
- Hmm... Zdecydowanie Helena Bonhnam Carter, no i Johnny Deep... a ich duet po prostu powala mnie na kolana!
2. Jaki jest twój ulubiony sport?
- Ojejku... jeżeli chodzi o wykonywany przeze mnie sport to chyba ekstremalne wylegiwanie się ;p Ale lubię popatrzeć jak ktoś gra w nogę, albo ręczną.
3. Jaki jest twój ulubiony zespół?
- Nie mam jednego ulubionego zespołu ponieważ kocham ich naprawdę wiele... ale w czołówce definitywnie wskazać mogę Rammstein i Iron Maiden.
4. Co zrobiłabyś z milionem złotych w kieszeni?
- Zaniosłabym je najpierw do sejfu... a potem... hmm... KONCERTY, TATUAŻE, KONCERTY, GORSETY, KONCERTY itd... xD
5. Czy jesteś w kimś fikcyjne zakochana? (Aktor,piosenkarz,sportowiec)
- Richard Kruspe *-* oraz sporo postaci z książek, filmów i seriali (choćby Draco Malfoy - taaak naczytałam się zbyt wielu Fan Fiction)
6. Kogo możesz nazwać swoją najlepszą przyjaciółką/elem
- Ostatnio sama już nie wiem... na pewno moje łóżko! Łóżko nie pyta, ono rozumie.
7. Jakie jest twoje ulubione danie?
- Jeżeli można uznać kawę za danie to macie odpowiedź, a jeśli nie no to może kopytka przyrządzone przez moja babcię <3
8. Masz jakies słabości?
- Tak. Moją słabością są łaskotki ;c i wiele osób to wykorzystuje, poza tym (co mało kto wie i dobrze) mam paniczny lęk przed strzykawkami.
9. Ulubiony serial?
- Pretty Little Liars, Sons of Anarchy oraz The Walking Dead !
10. Jaka piosenka jest twoją ulubioną?
- Ahh.. i znowu nie wiem co wytypować, ale piosenką, do której mam szczególny sentyment jest Dżem - do kołyski .
11. Dlaczego piszesz bloga? I jaka jest twoja wizja?
- Ponieważ chcę się sprawdzić :) A moja wizja jest dość pokrętna... mam sporo pomysłów, ale swoją historią chcę przede wszystkim zaciekawić i dać innym możliwość poznać mój mały świat, do którego uciekam przed wszystkimi zmartwieniami i problemami.


Uffff... no to odpowiedziałam, a teraz czas wytypować blogi... to będzie trudne zadanie no ale postaram się to zrobić! 

Nominuję :


A teraz moje 11 pytań:
1. Co skłoniło Cię do pisania bloga?
2. Twój autorytet?
3. Ulubiony zespół, wokalista/ka?
4. Jakie filmy najbardziej lubisz?
5. Czego się najbardziej boisz?
6. Opisz siebie w trzech słowach (wiem, że to bardziej zadanie, ale chyba się nadaje).
7. Twój ulubiony autor?
8. Jakie było najzabawniejsze wydarzenie w twoim życiu?
9. Jakie jest twoje największe marzenie?
10. Czy grasz w jakieś gry?
11. Co najbardziej kochasz?


No to by było na tyle! Rozdział pojawi się pewnie niedługo, ale postanowiłam go wstawić dopiero kiedy napisze chodź trochę drugiego, żebyście nie musieli długo czekać :)

Pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziękuję za nominację oraz tyle odsłon na blogu! Nie spodziewałam się tego w tak krótkim czasie! Buźka, wasza mała Rozmarzona Diablica.

2 komentarze: