sobota, 1 czerwca 2013

Witam wszystkich!

Chciałabym powitać wszystkich na moim blogu!

Jestem tutaj nowa i jeszcze nie do końca się odnajduję, ale mam nadzieję, że szybko się to zmieni. Na tym oto blogu mam zamiar publikować opowiadanie z cyklu fan fiction z serii o HP. Oczywiście jak to w FF nie wszystko będzie się pokrywać z książką, powiem więcej: ta historia, będzie całkowicie odbiegać od podstawowego kanonu. Oczywiście wszelkie prawa do kanonicznych postaci, miejsc itp. należą do J.K.Rowling. Wszystkie inne są całkowicie stworzone przez mój chory umysł.


O czym będzie ta historia?

Tak, to dobre pytanie... główny wątek, będzie się skupiał na postaci pewnej dziewczyny. Młoda czarodziejka pochodząca z arystokratycznej rodziny, która skrywa wiele sekretów. Nie zdradzę za wiele ponieważ jutro mam zamiar wstawić prolog, a on powinien wprowadzić was nieco w mój mały magiczny świat. Mogę zdradzić wam jeszcze, że początkowe rozdziały mało będą miały wspólnego z Hogwartem i  bohaterami z książek pani Rowling, jednak mam nadzieję, że nikogo to nie zniechęci, ponieważ przewiduję wprowadzenie książkowych wątków. Rzecz jasna wszystko w swoim czasie!


Ile rozdziałów przewiduję?

Hmm... tyle, na ile starczy mi chęci i pomysłów! A mogę was zapewnić, że tego drugiego to mi nie brakuje. Tak więc szybko się mnie nie pozbędziecie.


Co ile będą pojawiać się nowe rozdziały?

Z tym będzie różnie, ale wstępnie może co daw tygodnie? Może mniej. Wszystko zależy od mojego wolnego czasu i weny, jednak postaram się dodawać rozdziały dość szybko, ale wszystko według moich możliwości. Ahh... no i zależy to również od mojej bety, którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam! Uwielbiam Cię moja Ty  DarkChocolatte!


Komentarze?

Oczywiście wszystkie będą mile widziane! Krytyka również, o ile będzie ona uzasadniona. Wszelkie rady też się przydadzą ponieważ dopiero zaczynam, jednak proszę o zachowanie kultury.



Teraz coś o realiach opowiadania:
- Wydarzenia z opowiadania będą rozgrywać się na łamach "Księcia Półkrwi", czyli wyobraźcie sobie, że akcja dzieję się w czasie, gdy Harry jest na szóstym roku nauki.
- Miejsca opisane w opowiadaniu będą zróżnicowane. Niektóre z nich istnieją naprawdę, inne wymyśliłam, a jeszcze inne znamy z świata stworzonego przez J.K.Rowling.
- Nowych postaci wprowadzę dość sporo, jednak postaram się przedstawić każdą z nich w przejrzysty sposób oraz będę dodawać krótkie opisy nowo wprowadzonych postaci do zakładki "bohaterowie", którą już wkrótce stworzę.
- Historia będzie zawierać sporo zagadek, tajemnic i niewyjaśnionych spraw, które z czasem się rozwiążą. No właśnie z czasem. Nie wiem jak potoczy się akcja ponieważ mam wiele pomysłów, ale na pewno wyjaśnię wszystkie niezrozumiałości o których napiszę.
- Niektóre fragmenty mogą być dość mroczne, czasem brutalne i po prostu chore, ale taki już będzie klimat tego opowiadania.




No to chyba wszystko co chciałam przekazać w tym poście. Moim pierwszym poście na blogu... ahh... jak to pięknie brzmi. Mam tylko nadzieję, że was nie zniechęciłam w żadnym stopniu. Dodatkowo powiem, że niektórzy mogą mnie znać z komentarzy pod waszymi blogami (głownie Dramione). Tak to ja, znana jako DreamyDevil, która zawsze pisała do was z anonimków i czasami zapominała się pod nimi podpisać. Od teraz komentarze będę zamieszczać już z mojego konta. Tak więc do zobaczenia wkrótce moi mili!


Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieję, że choć paru osobą moje wypociny przypadną do gustu!




Wasza szalona DreamyDevil.

2 komentarze:

  1. Po tym pierwszym poście widzę, że masz duży zapał do pisania :) A to podstawa. Cieszę się, że coraz więcej osób chce się rozwijać w kierunku pisania.
    Z chęcią przeczytam prolog tej historii :) Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję, że postać Draco, którą tak UWIELBIAM będzie się pojawiać raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapał mam i to nawet spory, bo już od jakiegoś czasu myślałam o blogu, ale nie miałam odwagi :)

      A co do postaci Draco, mogę zdradzić, że na pewno się pojawi, tylko jeszcze nie wiem kiedy dokładnie ;p

      Usuń