wtorek, 25 czerwca 2013

Patronus

Witam wszystkich i z góry przepraszam za wszelkie opóźnienia! Mam straszne urwanie głowy związane z końcem roku, poprawianiem ocen i wszystkim innym.... Obiecuję, że rozdział pojawi się w tym tygodniu! Jestem już w połowie i może dziś wyślę go becie. Nie jestem pewna czy ten rozdział wyjdzie taki jaki miał wyjść, ale nie chcę byście długo czekali. W ramach rekompensaty obiecuję dodać III rozdział o wiele wcześniej i wprowadzę w nim trochę akcji. Obecnie zmykam dalej pisać i chciałabym jeszcze podziękować wszystkim za tyle wyświetleń! 730 wyświetleń bloga to dla mnie naprawdę wiele! Dziękuję również za wszystkie komentarze i mam nadzieję, że nie zniechęciłam was brakiem nowego rozdziału w odpowiednim czasie. No nic... teraz możecie jedynie trzymać kciuki i liczyć na to, że wena mnie nie opuści i będę miała czas, żeby nadrobić zaległości!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i jeszcze raz was przepraszam!

~DreamyDevil


EDIT: 

Żeby nie było, że puszczam słowa na wiatr zapowiadam rozdział na niedzielę! Ponieważ, dziś już raczej nie zdołam dokończyć rozdziału, a wiem, że moja kochana beta też ma sporo na głowie to myślę, że dla wszystkich będzie lepiej, kiedy rozdział pojawi się w weekend.

5 komentarzy:

  1. Tylko szybciutko dodawaj tego pościka bo czekam,czekam i się doczekać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam do domku i już biorę się do pracy :)

      Usuń
  2. Właśnie :) szybko pisz :) trzymam Cię za słowo,
    Gosia :)
    czekalam-na-ciebie-cale-swoje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako ,że jestem z natury w gorącej wodzie kąpana przybywam na Hardodziobie by cię pospieszyć do wstawiania notki!Nie ma mnie prawie cały lipiec i nie przeżyję bez kolejnej części twojego opowiadania!Hehe to brzmi jak wyznania opętanej ale ja tak czeekam.
    DreamyDevil jak rozdział nie pojawi się przed 9 lipca osobiście skopię ci tyłek:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział pojawi się dziś przed 24:00! Miał być dziś rano, ale z mojej własnej głupoty i nadwrażliwego instynktu samozachowawczego ponad połowa została wczoraj bezpowrotnie usunięta... Właśnie tworzę notkę na nowo ;_;

      Usuń